Ungdomstræning

Det er sjovt at spille tennis og padel

Kunne du godt tænke dig at lære at spille tennis og padel, kan du gå til træning 1 gang i ugen. Det foregår:

Onsdag kl. 17.00 – 18.00

Sæsonen starter som regel den første onsdag i maj og slutter august/september, afbrudt af skolernes sommerferie. Hvis du har lyst og mulighed for det, kan du også selv booke en bane og tage ned og spille.

Udover træning arrangerer klubben også en hyggeaften med masser af spil på banerne, pizza og andre indslag. Det foregår i klubhuset og plejer at være megahyggeligt.

Aldersgrænser?

Du skal være 11-12 år for at gå til træning. Efter aftale kan du starte før, hvis du er fyldt med gå-på-mod :-). Når du er over 18, er du senior og skal betale seniorkontingent.

Nybegynder?

Mød op til træningen på banerne, som ligger på Bjerget eller kontakt Morten Bunszey på 24 60 59 28. Hvis du er i tvivl, om tennis og padel er noget for dig, kan du sagtens komme og prøve træning et par gange – du må være med gratis 2 gange. Hvis du så har lyst at fortsætte, skal du melde dig ind i klubben for at fortsætte. For at blive medlem gør du følgende:

Vælg fanen: Bliv medlem

Udfyld alle felter, vi SKAL bruge et mobilnummer + en mailadresse (det må gerne være en forældres). Vi kommunikerer som udgangspunkt via SMS og mail og Facebook.

Pris

Det koster 400 kr. (2024) at være medlem som junior af klubben i sommerhalvåret – hvis du var medlem sidste år, bliver du automatisk medlem igen, når du betaler kontingentet. Er du nyindmeldt, kommer der kontingentopkrævning pr. mail.

Udstyret

Du kan låne en ketcher de 2 prøvegange og i øvrigt til træning. Derudover har du ikke brug for andet end almindeligt udeidrætstøj. Skoene skal kunne tåle at blive farvet lidt orangebrune af gruset. Fortsætter du ud over de 2 gange skal du have rigtige tennissko – ikke løbesko/kondisko, som i længden er for hårde ved banerne.

Vi glæder os til at se dig i Kjellerup Tennis og Padelklub