Vintertennis

Når udendørs sæsonen slutter, kan du fortsætte indenfor i Arena Midt via Kjellerup Tennisklub. Det vil fortrinsvis være muligt at få banetid om formiddagen.

Pris og sæson

Leje af en bane i 1½ time koster i 2023/24 kr. 3.250 for perioden ca. 1. oktober til 1. april. Der skal forventes aflysninger undervejs i sæsonen, når hallen har arrangementer i hallen, og der vil være lukkedag i skoleferierne. Som kompensation herfor forlænger Arena Midt spilleperioden med 1 måned uden beregning, dvs. frem til 1. maj.
Henvend dig til kasseren for pris og mulighed for at leje af en bane i starten af august, hvor foreningstimer i arenaen planlægges. Det kan også være muligt senere på sæsonen, så kontakt kasseren, hvis I senere på sæsonen kommer i tanke om, at I gerne vil spille.

Tip

Gulvet i hallen er almindelig halgulv, men spilles der med de 'langsomme' bolde, giver det et godt spil.