Pay and play

Padel

Du kan på forsiden booke pay and play - her kan også ses, hvilke tider, der er ledige. Klik på det ønskede tidspunkt og tilføj evt. ekstra tid, hvis du ønsker at booke længere tid. Du vil blive bedt om at oplyse kontaktoplysninger, hvortil den betalte faktura samt oplysning om dørkode kan sendes til.
Praktisk info:
  • Den aktuelle pris pr. time kan ses i baneoversigten på forsiden eller under menupunktet 'Book bane'.
  • Der kan betales med mobilepay.
  • Ved afmelding indtil 24 timer, før den bookede tid starter, kan pengene returneres.
  • Du får tilsendt en dørkode til den bookede bane og klubhus via den oplyste e-mail.
  • Dørkoden kan anvendes 10 minutter før og efter den bookede tid til både klubhus og bane.
  • Bats og bolde kan lånes i klubhuset. Husk at få afleveret tilbage i klubhuset, inden tiden udløber.

Tennis

Medbring eget udstyr eller lån gratis kethcer og bolde af klubben, når du booker pay and play. Udstyret findes i klubhuset, hvortil tilsendt dørkode kan anvendes.

- Leje af 1 bane for op til 4 personer: 130 kr. pr. time/bane. Der kan bookes ekstra halve timer til +65 kr./stk.