Klubhuset åbner delvist

25. maj 2020 22:25 , af Mona Øster

Vi har nu valgt at tage det næste skridt og har nu åbnet delvist for klubhuset, så det er muligt at anvende nogle af dets faciliteter. Det betyder, at du kan anvende klubhuset til:

• Toiletbesøg (kontaktflader aftørres med sprit eller Rodalon efterfølgende - se instruks ophængt ved spejlet)
  • Opfyldning af drikkedunk
  • Køb af klubøl eller vand
  • Igangsætte vanding af baner
  • Låne boldmaskinen

Der er ikke åbnet for at anvende omklædnings- og baderummene, ligesom fælleshygge indenfor i klubhuset heller ikke er tilladt. Vi håber, at I vil respektere disse regler, da vi ellers kan risikere større bøder. Færdsel i klubhuset kræver også lidt mere af os alle, da det stadig er nødvendigt hyppigt at spritte hænder og berørte kontaktflader. Brug gerne engangshandsker - disse og sprit er opstillet flere steder i klubhuset og ved indgangene til banerne, ligesom håndklæde på toilettet er udskiftet med papirsservietter.

Mange hilsner fra Bestyrelsen :-)